5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 Notizie - Injet New Energy Impressa à a Fiera di l'Uzbekistan, chì mostra l'impegnu per l'innuvazione verde
22-Maghju-2024

Injet New Energy Impressa à a Fiera di l'Uzbekistan, chì mostra l'impegnu per l'innovazione verde


AL'attenzione glubale à u sviluppu sustenibile è u trasportu ecologicu cuntinueghja à cresce, l'industria di i veiculi elettrici (EV) prospera à un ritmu senza precedente. In questa era di opportunità è sfide, Injet New Energy, un fornitore di punta di soluzioni di ricarica di l'energia nova, esplora attivamente i mercati d'oltremare. Ricertamenti, a cumpagnia hà fattu un impattu significativu in una fiera in Uzbekistan, dimustrendu a so innovazione tecnologica eccezziunale è u forte impegnu à u sviluppu verde.

UU mercatu di i veiculi elettrici di u zbekistan mostra prospettive di crescita assai attraenti. In u 2023, a vendita di i veiculi elettrichi di i passageri hè cresciutu di 4,3 volte, ghjunghjendu à 25 700 unità, chì rapprisentanu u 5,7% di u mercatu di i veiculi d'energia nova - una cifra quattru volte quella di Russia. Questa crescita notevuli mette in risaltu u putenziale di a regione cum'è un attore significativu in u mercatu globale di EV. Attualmente, u mercatu di stazioni di ricarica di l'Uzbekistan hè principalmente focu annantu à stazioni di ricarica pubbliche, riflettendu i sforzi di u guvernu per custruisce una infrastruttura robusta per sustene u numeru crescente di EV in strada.

Expo 2 di ricarica di i veiculi d'energia di l'Asia Centrale

IIn u 2024, u numeru di stazioni di ricarica in Uzbekistan hè previstu di aumentà più, furnisce una infrastruttura di carica megliu per i veiculi d'energia nova. Hè stimatu chì à a fine di u 2024, u numeru di stazioni di ricarica in tuttu u paese ghjunghjerà à 2,500, cù stazioni di ricarica publica chì comprende più di a mità. Questa espansione hè un passu criticu per facilità l'adopzione generalizzata di veiculi elettrici, riducendu l'emissioni di carbonu, è prumove soluzioni di trasportu sustenibili.

AIn a fiera, Injet New Energy hà presentatu a so serie di prudutti di punta, cumpresu l'Injet Hub,Injet Swift, èInjet Cube. Questi prudutti rapprisentanu l'avanguardia di a tecnulugia di carica, pensata per risponde à e diverse esigenze di l'utilizatori di EV. L'Injet Hub hè una stazione di carica versatile chì integra parechje funziunalità per rinfurzà a cunvenzione di l'utilizatori. L'Injet Swift, cunnisciutu per e so capacità di carica rapida, offre una soluzione rapida è efficiente per i pruprietarii di EV in viaghju. Intantu, l'Injet Cube, cù u so design compactu è robustu, hè ideale per l'ambienti urbani induve u spaziu hè un primu.

Expo 3 di ricarica di i veiculi d'energia di l'Asia Centrale

DDurante l'esposizione, i visitatori anu avutu l'uppurtunità di sperimentà in prima persona a prestazione eccezziunale è u disignu amichevule di i prudutti Injet. I participanti anu osservatu cumu queste tecnulugii di carica avanzate ponu creà soluzioni complete di carica di EV chì abilità l'utilizatori lucali, migliurà l'esperienze di viaghju, è cuntribuiscenu à custruisce un ecosistema di trasportu verde in Uzbekistan è in a regione più larga di l'Asia Centrale. I prudutti sò stati elogiati per e so caratteristiche innovative, affidabilità è potenziale per migliurà significativamente l'infrastruttura di carica EV in a regione.

Injet New Energy accelerà u so dialogu è a cooperazione cù u mercatu di l'Asia Centrale, guidà a crescita di a nova industria energetica in a regione. Stu viaghju à traversu l'Asia Centrale ùn hè micca solu un affari cummerciale per Injet New Energy; hè una tappa impurtante chì riflette a visione corporativa di a cumpagnia di prumove u sviluppu sustinibili. Spargiendu a filusufìa verde è sparte e rializazioni tecnologiche, Injet New Energy hà u scopu di guidà a carica in a transizione globale versu soluzioni energetiche più verdi.

Expo di ricarica di i veiculi d'energia di l'Asia Centrale

FInoltre, a presenza di Injet New Energy à a fiera mette in risaltu u so impegnu à favurizà e cullaburazioni internaziunali. A cumpagnia hè vulsutu à travaglià cù i partenarii lucali, i corpi di u guvernu è i parti interessate di l'industria per co-creà un futuru sustenibile. Questa iniziativa strategica hè prevista per apre novi strade per l'investimentu, l'innuvazione è a crescita in u settore di l'energia nova di l'Asia Centrale.

IIn u futuru, Injet New Energy aspetta à associà cù i stakeholders per creà inseme un novu capitulu per u futuru di a nova energia in Asia Centrale. Sfruttendu a so cumpetenza tecnologica è e pratiche sustinibili, Injet New Energy hà u scopu di cuntribuisce à un mondu più pulitu è ​​più verde. Questa visione si allinea cù i sforzi mundiali per cumbatte u cambiamentu climaticu è prumove a gestione ambientale, facendu Injet New Energy un attore chjave in a spinta glubale versu a sustenibilità.

UNISCITI A NOI PER UN FUTURU VERDE!


Tempu di post: May-22-2024

Mandate u vostru missaghju à noi: