Sutta l'obiettivu di riduzzione di emissioni, l'UE è i paesi europei anu acceleratu a custruzzione di pile di carica attraversu incentivi pulitichi. In u mercatu europeu, dapoi u 2019, u guvernu britannicu hà annunziatu chì investirà 300 milioni di lire in i metudi di trasportu favurevuli à l'ambiente, è a Francia hà annunziatu in 2020 chì aduprà 100 milioni d'euros per invistisce in a custruzzione di stazioni di ricarica. U 14 di lugliu di u 2021, a Cummissione Europea hà publicatu un pacchettu chjamatu "fit for 55", chì impone à i Stati membri di accelerà a custruzzione di una nova infrastruttura di veiculi energetichi per assicurà chì ci hè una stazione di ricarica di i veiculi elettrici ogni 60 chilometri nantu à e strade maiò; in u 2022, i paesi europei anu introduttu pulitiche specifiche, cumprese i sussidi per a custruzzione di stazioni di ricarica cummerciale è stazioni di carica di casa, chì ponu copre i costi di custruzzione è di stallazione di l'equipaggiu di carica è prumove attivamente i cunsumatori per cumprà caricatori.
L'elettrificazione di l'Europa cuntinueghja à avanzà, è parechji paesi anu introduttu pulitiche d'incentive per prumove a custruzzione di stazioni di ricarica. A vendita di veiculi elettrici in Europa hà righjuntu 1.643 milioni di unità in i primi trè trimestri di u 2022, un aumentu di 7.2% annu à l'annu. Cunsiderendu chì a tendenza di l'elettrificazione in u mercatu europeu continuerà à avanzà in u 2022, aspittemu chì a vendita di veiculi elettrici in u mercatu europeu ghjunghje à 2,09 / 2,43 milioni di unità in 2022-2023, + 10% / + 16% annu dopu. annu, cù una distribuzione irregulare di l'infrastruttura di ricarica è un pocu numeru di stazioni di ricarica in a maiò parte di i paesi. Parechji paesi europei anu lanciatu pulitiche d'incentivazione per e centrali energetiche domestiche è e centrali di energia cummerciale per prumove vigorosamente a custruzzione di stazioni di ricarica. Quince paesi, cumprese Germania, Francia, Regnu Unitu, Spagna, Italia, Paesi Bassi, Austria è Svezia, anu lanciatu pulitiche d'incentivazione per stazioni di ricarica domestica è cummerciale una dopu à l'altru.
U ritmu di crescita di stazioni di ricarica in Auropa hè in ritardo di a vendita di veiculi d'energia nova, è e stazioni pubbliche sò alte. 2020 è 2021 vi vede 2,46 milioni è 4,37 milioni di novi veiculi di energia in Europa rispettivamente, + 77,3% è + 48,0% annu in annu; u tassu di penetrazione di i veiculi elettrici cresce rapidamente, è a dumanda di l'equipaggiu di ricarica hè ancu in crescita significativamente. Tuttavia, u ritmu di crescita di l'equipaggiu di carica in Europa hè significativamente ritardatu da a vendita di novi veiculi di energia. In cunsiquenza, hè stimatu chì u rapportu di stazione di ricarica publica EV in Europa serà 9.0 è 12.3 in 2020 è 2021 rispettivamente, chì hè à un altu livellu.
A pulitica accelerà a custruzzione di l'infrastruttura di carica in Europa, chì aumenterà assai a dumanda di stazioni di carica. 360.000 stazioni di ricarica seranu tenute in Europa in 2021, è a nova dimensione di u mercatu serà di circa $ 470 milioni. Hè previstu chì a nova dimensione di u mercatu di a stazione di ricarica in Auropa ghjunghje à 3,7 miliardi USD in 2025, è u tassu di crescita resterà altu è u spaziu di u mercatu hè vastu.
U subsidiu di i Stati Uniti hè senza precedente, chì stimula vigorosamente a dumanda. In u mercatu di i Stati Uniti, in nuvembre 2021, u Senatu hà formalmente passatu u prughjettu di l'infrastruttura bipartisan, chì pensa à investisce $ 7,5 miliardi in a custruzzione di l'infrastruttura di carica. u 14 di settembre di u 2022, Biden hà annunziatu à u Detroit Auto Show l'appruvazioni di i primi $ 900 milioni in finanziamentu di u prugramma di infrastruttura per a custruzzione di stazioni di ricarica di veiculi elettrici in 35 stati. Dapoi l'aostu 2022, i stati americani anu acceleratu i sussidi di custruzzione per stazioni di ricarica residenziale è cummerciale EV per accelerà l'implementazione di stazioni di ricarica. A quantità di sussidi per u caricatore AC residenziale di una sola stazione hè cuncentrata in a gamma di US $ 200-500; a quantità di sussidi per a stazione publica AC hè più altu, cuncintrata in a gamma di US $ 3,000-6,000, chì ponu copre 40% -50% di l'acquistu di l'equipaggiu di carica, è prumove assai i cunsumatori per cumprà un caricatore EV. Cù l'estimulazione di a pulitica, hè previstu chì e stazioni di ricarica in Europa è in i Stati Uniti inizieranu un periodu di custruzzione accelerata in i prossimi anni.
U guvernu di i Stati Uniti prumove attivamente a custruzzione di l'infrastruttura di carica, è a dumanda di stazioni di carica hà da vede una crescita rapida. Tesla prumove u sviluppu rapidu di i veiculi di l'energia nova in u mercatu di i Stati Uniti, ma a custruzzione di l'infrastruttura di ricarica hè in daretu à u sviluppu di i veiculi d'energia nova. À a fine di u 2021, u numeru di stazioni di carica per i veiculi d'energia nova in i Stati Uniti era di 113,000 unità, mentre chì u numeru di veiculi d'energia nova era di 2,202 milioni di unità, cù un rapportu veiculu-stazione di 15,9. A custruzzione di a stazione di ricarica hè ovviamente insufficiente. L'amministrazione Biden prumove a custruzzione di l'infrastruttura di carica EV attraversu u prugramma NEVI. Una reta naziunale di 500,000 stazioni di ricarica serà stabilita da u 2030, cù novi standard per a velocità di carica, a copertura di l'utilizatori, l'interoperabilità, i sistemi di pagamentu, i prezzi è altri aspetti. L'aumentu di a penetrazione di i veiculi di l'energia nova accumpagnata da un forte sustegnu di a pulitica guidarà assai a rapida crescita di a dumanda di stazione di ricarica. Inoltre, a pruduzzione è a vendita di veiculi d'energia nova di i Stati Uniti sò in crescita rapidamente, cù 652 000 veiculi d'energia novi venduti in 2021 è previstu di ghjunghje à 3,07 milioni per u 2025, cun un CAGR di 36,6%, è a pruprietà di i veiculi d'energia nova chì ghjunghje à 9,06 milioni. E stazioni di ricarica sò una infrastruttura impurtante per i veiculi d'energia nova, è l'aumentu di a pruprietà di i veiculi d'energia nova deve esse accumpagnata da pile di carica per risponde à i bisogni di carica di i pruprietarii di i veiculi.
A dumanda di a stazione di ricarica di i Stati Uniti hè prevista per cuntinuà à cresce rapidamente, u spaziu di u mercatu hè vastu. 2021 a dimensione tutale di u mercatu di caricatori EV di i Stati Uniti hè chjuca, circa 180 milioni di dollari americani, cù a rapida crescita di a pruprietà di i veiculi d'energia nova purtata da u caricatore EV chì sustene a dumanda di custruzzione, u mercatu naziunale di caricatori EV hè previstu di ghjunghje à un totale. dimensione di 2,78 miliardi di dollari US in 2025, CAGR sin'à 70%, u mercatu cuntinueghja à cresce rapidamente, u spaziu mercatu futuru hè vastu. U mercatu cuntinueghja à cresce rapidamente, è u mercatu futuru hà vastu spaziu.
Tempu di post: Jul-10-2023