Pensate à immerse in u mondu di e vitture elettriche? Ebbè, tenete à i vostri posti perchè simu per carricà e vostre cunniscenze cù qualchi insight elettrificanti!
Prima di tuttu, affruntemu e dumande ardenti chì chjappà in u vostru cervellu à u mumentu chì pensate à cumprà una corsa elettrica:
E stazioni di ricarica pubbliche sguassanu u mo portafoglio seccu?
Puderaghju ghjucà à l'artificiale è stabilisce a mo propria stazione di carica?
Chì ci hè u scoop nantu à u visu di queste stazioni di ricarica? Sò sicuri ?
Tutte e vitture elettriche ghjucanu bè cù e stesse stazioni di ricarica?
È più importantemente, vi torceraghju i pollici per sempre aspittendu una carica?
Ebbè, ghjente, a risposta si trova in u core di upile di carica.
Entra Jeremy, l'intrepidu reporter di ChengduPlus, in una missione per scopre i sicreti di u regnu elettricu. Avemu purtatu Jeremy à a fabbrica di post-produzione di carica di Injet New Energy per un sguardu di prima mano à u prucessu di assemblea elettrificante.
Avà, cinghje perchè Injet New Energy ùn hè micca ghjucatu à ballò. Stanu sviluppando un incredibile 400.000 caricatori AC è 12.000 caricatori DC. Immaginate questu: in una metropole vivace cum'è Chengdu cù i so 20 milioni di anime è mezzo milione di passeggiate elettriche, ci sò solu 134 000 stazioni di ricarica. Ma cù u putere di pruduzzione di Injet, puderanu elettrificà tutta a cità in solu 4 mesi!
Jeremy hà uttenutu un pass exclusivu di backstage per assistisce à a nascita di un caricatore AC EV. Entra in l'attellu senza polvere, è site salutatu cù una sinfonia di assemblea in sei passi:
Primu passu: cuntrolla di Shell, sigillu impermeabile, è slap in a targhetta.
Step two: Wire up, inspect, and pass the baton.
Passu trè: Cundimentu di u cable è adattazione di u sensoru, assicurendu chì tuttu hè ghjustu cum'è un bug.
Quattru passu: Più azzione di cable, sta volta cun un focusu nantu à u posizionamentu di precisione.
Passu cinque: Organizazione di u cable è attache di pannellu per quellu toccu finale.
È l'ultimu, ma micca menu menu, a squadra di cuntrollu di qualità s'affaccia per l'ispezione finale, sguassendu qualsiasi caricatore sbagghiatu prima di chjappà in e strade.
Ma aspetta, ci hè di più ! Prima chì questi zitelli si sparghjenu, suffranu una batteria di teste - pensate à temperature estreme, cuntrolli di pressione, è ancu una scuperta di spray sali. Tuttu per assicurà chì risponde à u standard d'oru di sicurezza è qualità.
E parlendu di standard, Injet hà u trifetta: certificazione CE, RoHS, REACH è UL, chì li face una merce calda micca solu in casa, ma in tuttu u stagnu in Europa è in l'America di u Nordu.
Avà, parlemu di numeri. U rapportu pile-to-car di carica di a Cina hè 6,8, mentre chì l'Europa si stende cunfortu à 15 à 20. Traduzzione? Ci hè un saccu di spaziu per a crescita à l'oltremare, è i mucchi di carica fatti in Cina guidanu a carica. In fattu, Alibaba hà avutu e statistiche per dimustrà lu - una crescita di 245% in e vendite estere di pile di carica di veiculi d'energia nova solu in 2022. È u futuru ? Più luminoso ch'è una batteria cumpletamente carica, cù a dumanda d'oltremare prevista per triplicate in a prossima decada, cun un tagliu di 15,4 miliardi di euro.
Allora stringate, ghjente. A rivoluzione elettrica hè in carica, è Injet New Energy guida a carica, una pila elettrificante à volta!
Tempu di Postu: Feb-22-2024